CCIE – Switching & Routing

دوره آموزشی CCIE – Switching & Routing به منظور ایجاد و کنترل یک شبکه ی سازمانی (شبکه هایی که درون یک سازمان و برای برقراری ارتباط و ذخیره و به اشتراک گذاری مدارک استفاده می شوند) طراحی و ارائه شده است.

موارد آموزش دوره CCIE – Switching & Routing
در این دوره CCIE – Switching & Routing در ابتدا با مفاهیم شبکه آشنا خواهید شد و سپس با فرایندهای نصب و راه اندازی، پیکربندی، عیب یابی و رفع عیب های یک شبکه آشنا می شوید. شبکه هایی که در سطح سازمان ها ایجاد می شوند، معمولاً با پیچیدگی هایی همراه هستند که کنترل و عیب یابی آن ها کار هرکسی نبوده و متخصصین این امر را لازم دارد.

شما باید با مباحتی از قبیل سوئیچینگ (راه اندازی یک شبکه) و روتینگ آشنایی پیدا کنید تا نحوه ی چگونگی کارکرد این شبکه های پیچیده را یادگرفته و آن ها را راه اندازی و از آن ها مراقبت کنید. به همین منظور نیز شما باید امنیت این شبکه ها را نیز تامین کنید که روش ها و راه حلهای مورد نظر آن در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد.

هدف از برگزاری دوره  CCIE – Switching & Routing
از اهداف این دوره می توان اشاره کرد به: نحوه برقراری ارتباطات درون شبکه های محلی ( LAN )، برقراری ارتباطات شبکه های پیچیده و گسترده ( WAN)، پیاده سازی Routing و Switching بر روی بستر شبکه با هدف بهبود اجرا در ارائه ی سرویس ها، اعمال مباحث امنیتی در پیاده سازی شبکه های LAN و…

دوره  CCIE – Switching & Routing مناسب کیست؟
مخاطبین دوره آموزشی CCIE Switching & Routing ، علاقمندان به مباحث پیشرفته سیسکو، مدیران و کارشناسان IT، تکنسین فنی مراکز داده ها و به طور کلی کسانی می باشند که می خواهند سکان هدایت یک شبکه ی پیچیده و حرفه ای را به دست گرفته و با جدیدترین دانش تکنولوژی روز دنیا، بهترین خدمات را در بستر شبکه، ارائه کنند.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
9,000,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی CCIE Switching & Routing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *