دوره آموزشی CCDA

دوره آموزشی CCDA به معنی ( Cisco Certified Design Associate) یکی از دوره هایی است که شرکت آموزش سیسکو با گرایش design یا طراحی ارائه کرده است. در دوره آموزشی CCDA برای مهندسین شبکه ای که یک شبکه ی درون سازمانی را تحت کنترل خود دارند طراحی شده تا مباحث اولیه ی طراحی و راه اندازی یک سیستم شبکه را آموخته و آن را تحت کنترل خود قرار دهند. با گذراندن این دوره، متخصص می تواند شبکه هایی در سطح دانشگاهی، دیتاسنتر، امنیت، صوت و شبکه های وایرلس را راه اندازی کرده و تحت کنترل خود قرار دهد.

هدف دوره  CCDA

در حقیقت شما با گذراندن دوره آموزشی CCDA و در دست داشتن مدرک آن، عنوانی را به خود اختصاص می دهید که نشان می دهد شما به طور اصولی و پایه از دانش طراحی شبکه های همگرای سیسکو برخوردار هستید.
از اهداف این دوره می توان به یادگیری اصول طراحی شبکه و راهنما برای راهکارهای ساخت شبکه، طراحی شبکه های ارتباطی در سطح دانشگاهی و یا سازمانی، طراحی انتقال صوت بر بستر اینترنت، طراحی راه حل های وایرلس، ارزیابی و مدیریت امنیت شبکه، انتخاب بهینه پروتکل مسیر دهی برای شبکه و… اشاره کرد.

شغل های مربوط به ccda

در این دوره در ابتدا شما با اصول طراحی شبکه آشنا می شوید و سپس با مفاهیم ساخت شبکه، مفاهیم طراحی آدرس های IP ، مفاهیم طراحی صوت، امنیت، وایرلس و همچنین در آخر با راه اندازی و اجرا و پیکربندی یک شبکه آشنا خواهید شد.
این دوره به علاقمندان در زمینه های IT و شبکه، مهندسین کنترل، مهندسین فنی و… توصیه می شود تا با استفاده از آن بتوانند دانش و مهارت خود در طراحی یک شبکه ی بهینه را به کار گرفته و برای هر سازمان یا مرکزی که سیستم شبکه ای تجهیزات سیسکو را راه اندازی می کنید، بهترین ها را فراهم کنید.

مدارک شرکت CISCO

مدارک شرکت CISCO راهیست به سوی موقعیت های برجسته شغلی و تأییدی است بر مهارتی با استانداردهای بسیار عالی.دریافت مدرک CISCO ( در هر سطحی) به معنی پیوستن به جامعه متخصصان ماهر در شبکه است که در دنیای صنعت و تکنولوژی شناخته شده و معتبرند.
شرکت CISCO سه سطح از مدارک را جهت متخصصین IT در نظر گرفته که دارای ابعاد متفاوتی برای بر آوردن نیاز و تقاضای افراد مختلف است.
سطوح مختلف و متنوعی در مدارک CISCO موجود است. اخذ مدرک از CISCO بسیار ارزشمند است و ارزش و اعتبار والائی برای متخصصین شبکه، مدیران آنها و شرکتهائی که این متخصصان را استخدام نموده اند ، دارند.

تخصص های شبکه CISCO دارای سه سطح از مدارک است:

۱ـ آشنائی ( Associate)
۲ـ متخصص ( professional)
۳ـ سطح مهارت عالی ( Expert) که بالاترین سطح متخصصین ممکنه در زمینه شبکه می باشند.

مدارک مربوط به طراحی و مهندسی شبکه

سطح آشنایی ( Associate)

مدرک CISCO Certified Design Associate – CCDA که در رابطه با طراحی و مسیر یابی و switch شبکه ها در محیط LAN و WAN با امکان سیستم شماره گیری برای شبکه های کوچک (کمتر از ۱۰۰ نود)می باشد.

سطح متخصص ( professional)

مدرک CISCO Certified Design professional – CCDP در رابطه با طراحی و مسیر یابی و switch شبکه ها در محیط LAN و WAN با امکان سیستم شماره گیری برای شبکه های بزرگ می باشد.

مدرک CISCO Certified Design professional)  CCDA ) در رابطه با مهارت  و دانش پایه در زمینه طراحی شبکه جهت فراساختار درون شبکه ای Cisco می باشد.متخصصین دارای این مدرک توانایی طراحی فراساختارهای شبکه های Rout و Switch شده در محیطهای LAN و WAN و سرویسهای شماره گیری تجاری و سازمانی را دار می باشند.

تعداد امتحانات: ۱

مدرک CCDA تضمین کننده دانش طراحی شبکه های کوچک اداری در بازار کار است.جهت گذراندن این آزمون علاوه بر دانش CCDA ،دانش CCNA نیز لازم می باشد.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
4,000,000 تومان 2,500,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی CCDA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *