دوره تکنولوژی بلاک چین و اقتصاد رمز ارزها

اگر طی ده سال گذشته بانکداری ، سرمایه گذاری یا ارز رمزنگاری شده را دنبال کرده باشید ، ممکن است با “بلاکچین” و دوره تکنولوژی بلاک چین و اقتصاد رمز ارزها (blockchain technology and cryptocurrency) و فناوری ثبت رکوردها در پشت شبکه بیت کوین، آشنا باشید.

ممکن است در مسیر کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلاکچین، با تعریفی مانند این عبارت روبرو شده اید: “بلاکچین یک دفتر توزیع شده ، غیرمتمرکز و عمومی است.” که در حوزه دوره مدیریت IT قرار میگیرد

خبر خوب این است که درک بلاکچین در واقع بسیار آسان تر از عبارت بالا می باشد و مفهومی روان و ساده دارد.

ارزهای دیجیتالی سازمان ها و بازارهای سراسر جهان را متزلزل کرده اند و نوید آزادی اقتصادی را برای همه افراد، از طریق تمرکززدایی می دهند.

در انواع مختلف ارزهای دیجیتالی، فناوری بلاک چین است که نوآوری های عمیقی را برای صنایع، به ویژه صنعت مالی به ارمغان آورده است. به عنوان مثال، اولین ارز دیجیتال بی طرفانه در جهان، بر پایه بلاک چین ساخته شده و در برابر توده تورم مقاوم است.

این ارز به دلار آمریکا متصل است و به مشاغل و افراد اجازه می دهد تا مزایای ارز رمزنگاری شده را بدون تجربه نوسان و تداخل شخص ثالث درک کنند.

آشنایی با بلاکچین در دوره تکنولوژی بلاک چین و اقتصاد رمز ارزها

بلاکچین یک پایگاه داده (یا دفتر) معاملات (یا توافق نامه ها) است که در شبکه ای از رایانه ها وجود دارد. معاملات ارزهای رمزنگاری شده توسط قراردادهای هوشمند دیجیتالی، نشان داده می شوند که جزئیات توافق شده مانند نوع رمز گذاری ، فرستنده ، گیرنده و مقدار را در آن اعمال می کنند.

با درخواست گروه های جدید معاملات ، مبالغ موجود در قرارداد به صورت بلوکی پردازش شده و در دفتر ثبت می شوند تا هر کسی در دنیا بتواند آنها را مشاهده کند.

علاوه بر این ، کد نرم افزاری که زنجیره بلوک را تأمین می کند رایگان و منبع باز است؛ به این معنی که توسعه دهندگان می توانند از این کد برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز (dapps) در بلاکچین و حتی ساخت dapps در بالای dapp ها استفاده کنند .

این یک مزیت بزرگ برای مشاغل است ، زیرا آنها می توانند با استفاده از کد موجود ، برنامه های جدید ایجاد کنند که راه حل های ویژه ای برای مشکلات تجارت ارائه می دهند.

مخترع بلاکچین

Satoshi Nakamoto مخترع بلاکچین، این فناوری جدید را ابتدا با معرفی بیت کوین در سال 2008 در ارزهای رمزنگاری شده اعمال کرد.

در نتیجه، بحث در مورد بلاکچین و مزایای آن بدون صحبت در مورد ارزهای رمزپایه تقریباً غیرممکن و به معنا است.

طی 12 سال گذشته ، به لطف علاقه سریع به فناوری بلاکچین و محبوبیت بیت کوین ، رمزنگاری به عنوان یک صنعت بسیار محبوب مورد استفاده قرار گرفته می شود.

در پایان

امروزه ارزهای رمزپایه به عنوان غذاهایی هستند که اکوسیستم های مبتنی بر بلاکچین را تغذیه می کنند. اینها برای رفع نگرانی ها و مشکلات مختلف در بازارهای تجاری عمل می کنند و عملکرد آنها به روشهای بسیار خاصی انجام می شود.

در پایان یادگیری دوره تکنولوژی بلاک چین و اقتصاد رمز ارزها برای موفقیت در بازار حال حاضر، ضروری است.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
3,500,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تکنولوژی بلاک چین و اقتصاد رمز ارزها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *