نام دوره :

 C# سی شارپ

 

دوره ی آموزشی برنامه نویسی C# سی شارپ یکی از دوره هایی است که توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت به عنوان بخشی از دات نت ( . NET) ساخته شده است. C# از C+ و C++ گرفته شده است و در حقیقت C# برای کامل کردن و برطرف کردن عیب های این دو برنامه طراحی و تولید شده و در طراحی آن سعی کرده اند تا از ویژگی های خوب زبان های دیگر استفاده کنند و در عین حال کاستی های آن ها را نیز برطرف کنند. امروزه توسعه دهندگان C# به نسبت کمی از توسعه دهندگان JAVA بیشتر شده اند، چرا که این برنامه به عنوان بخشی از استراتژی . NET و پشتیبانی آن از طریق ابزارهای ویژوال استودیو، فضای رقابتی سختی بین نرم افزارهای برنامه نویسی ایجاد کرده است.
در این دوره، به شما عزیزان، دانش و مهارت مورد نیاز برای برنامه نویسی در محیط دات نت، آموزش داده می شود. تمرکز دوره روی مطالبی از قبیل واسط های کاربری، ساختار برنامه، گرامر زبان و جزئیات پیاده سازی برنامه ها خواهد بود. پس اگر قصد ادامه ی مسیر در دات نت را دارید، این دوره می تواند شروع کننده ی خوبی برای راه شما باشد.
امروزه دات نت بسیار فراگیر شده و از سیستم مدیریت پایگاه داده SQL Server نیز برای مدیریت این پلتفرم استفاده می کنند، پس به همین منظور است که برای انجام پروژه های تحت ویندوز در ابعاد بزرگ، دوره ی جامعه C# را که شامل آموزش های کلی این مباحث می باشد را به شما پیشنهاد می کنیم.
در انتهای دوره نیز شما قادر خواهید بود تا برنامه های ویژوال ساده را در محیط دات نت طراحی کنید، فرم ها و کنترل ها را در ایجاد واسط های کاربری به کار گیرید و…
از جمله مخاطبین این دوره نیز می توان به تمامی کسانی که به دوره های C#علاقمند هستند و قصد ادامه دادن این راه را دارند، اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
1,200,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره C# سی شارپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *