دوره نفوذ و مقابله در شبکه SANS 560

همه‌ی افرادی که با اینترنت و کامپیوتر سر و کار دارند می‌دانند که ابزارهای بسیار پرقدرتی برای هک‌کردن وجود دارد و افراد شروری نیز هستند که به شدت از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر سازمان تحت مدیریت شما و یا سیستم‌های تحت کنترل شما به اینترنت متصل هستند، حتماً در آینده مورد حمله هکرها قرار خواهند گرفت. دوره نفوذ و مقابله در شبکه SANS 560 میتواند بهترین کمک در امنیت و امنیت شبکه باشد.
دوره 560 از مجموعه دوره‌های SANS در پی آموزش تست‌های نفوذپذیری کامل و جامع است و پس از این دوره هکرهای اخلاق‌مداری را به سازمان‌ها تحویل خواهد داد که توانایی نفوذ به سیستم‌ها را داشته اما از آن در جهت مثبت استفاده خواهند کرد. در حقیقت این دوره از سوی موسسه SANS ایجاد شده و سرفصل‌های آن در جهت ایجاد سیستم‌های ایمن طراحی شده است.
ابزارها، تکنیک‌ها و روش‌های جامع تست نفوذپذیری شبکه در این دوره، در قالب مباحث تئوری و کارگاه عملی به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهند شد.
درنهایت می‌توان هدف این دوره را آموزش نیروهایی دانست که پروتکل‌های امنیتی و راه‌های نفوذ را به طور دقیق بررسی و مشخص می‌کنند و با پیچیدگی‌های نفوذ آشنا شده و هکرهایی می‌شوند که در راستای مقابله با هکرهای سوءاستفاده‌گر آموزش خواهند دید.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,200,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره نفوذ و مقابله در شبکه SANS 560 (جدید)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *