نام دوره:

دوره عملیات سایبری CYBEROAM

Cyberoam سیستم های امنیت شبکه سایبروم (Cyberoam) در قالب UTM ها و فایروال های نسل جدید، فراهم کننده امکاناتی برای بالاترین رده امنیت شبکه از جمله فایروال مبتنی بر وضعیت برای VPN و IPS بوده که با ارائه کنترل های انسانی در Layer 8 و همچنین کنترل و دیدرس Layer 7 در نوع خود بی نظیر می باشند. با بهره گیری از سیستم های سایبروم، سطوح بالایی از امنیت شبکه، ارتباط پذیری، دسترسی و کنترل مداوم و پیوسته در اختیار بوده و دسترسی راه دور به کارکنان در حال حرکت در مسیر، دورکاران، همکاران و مشتریان با نهایت امنیت امکان پذیر می باشد. با کنترل های بسیار دقیق و امکانات پیشرفته شبکه، سیستم های امنیت شبکه سایبروم (UTM ها و فایروال های نسل جدید) امنیت و انعطاف پذیری بی نظیری در مواجهه با تهدیدهای چندشکلی و ترکیبی، بدافزارها، تروجان ها، حملات DoS و DDoS و IP Spoofing، اسپم، رخنه و نشت داده ها فراهم می آورند.
دستگاههای UTM سایبروم که اکنون به صورت سخت‌افزاری و UTM مجازی ارائه می‌گردد چندین امکان امنیتی مختلف از قبیل فایروال ، شبکه خصوصی مجازی (VPN) ، سیستم جلوگیری از نفوذ (IPS) ، آنتی‌ویروس ، آنتی اسپم ، فیلترینگ وب ، فایروال نرم‌افزار های تحت وب (WAF) ، نظارت و کنترل نرم‌افزارهای اینترنتی (Application Control) ، مدیریت پهنای باند (Bandwidth Management) ، مدیریت چند لینکی و… را بر روی یک دستگاه ارائه می‌دهد.
امروزه شرکتها در معرض تهدیدات رو به گسترش منا‌بع بیرونی و تهدیدات روزافزون داخلی قرار دارند . با گسترده شدن حوزه کاری یک شرکت راه‌دور، میزان ‌ تهدیدات از خارج شرکت نیز افزایش می یابد . بدین ترتیب تمرکز زیادی روی هشدارها و گزارشها داشته که اولین قدم برای محافظت لحظه‌ای و بی‌وقفه است .سیستم گزارش گیری سایبروم، دید کاملی از وضعیت شبکه، استفاده از آن و فعالیت کاربران به مدیران شبکه‌ ارائه میدهد تا منابع آسیب‌پذیز شبکه را پیدا کنند.
گفتنی است مدیریت یکپارچه امنیت شبکه سایبروم با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری کنترل بر مبنای شناسه کاربری خود، راهکارهای متنوع امنیتی از قبیل دیواره آتش، شبکه خصوصی مجازی VPN، ضد ویروس، ضد جاسوس افزار و ضد هرزنامه، سیستم جلوگیری از نفوذ IPS ، پالایش و فیلترینگ محتوی و برنامه، سیستم مدیریت پهنای باند، امکان مدیریت چندین اتصال همزمان اینترنتی و سیستم گزارش گیری جامع را ارائه می دهند.
مخاطبین این دوره، مدیران و کارشناسان فنی سازمانهای دولتی و خصوصی و نمایندگان رسمی این محصولات در ایران و فناوران اطلاعات و ارتباطات هستند.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
1,500,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره عملیات سایبری CYBEROAM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *