نام دوره :

CRYPTOGRAPHY یا آشنایی با رمز نگاری

 

دوره ی آموزشی CRYPTOGRAPHY یا آشنایی با رمز نگاری ، از جمله دوره هایی است که شما را با علم رمزنگاری در فضای مجازی آشنا می کند و نحوه ی عملکرد و چگونگی آن را به شما آموزش خواهد داد.
همه ی انسان ها در زندگی خود رازها و رمزهایی دارند که در بستر فضای مجازی، نیاز به مراقبت از آن ها احساس می شود. لذا شما با یادگیری علم رمزنگاری، نحوه ی جلوگیری از نفوذهای بی جا به اطلاعات خود را فرا خواهید گرفت و در ادامه ی آن نیز با چگونگی جابجایی اطلاعات با اشخاص دیگر، بدون اینکه اطلاعات به دست کسی بیفتد، آشنا خواهید شد. کلید اطلاعات در این علم به این معنا می باشد که شما برای اطلاعات قابل انتقال خود کلید رمزی را تعیین کرده و در مقصد نیز فقط با آن رمز، اطلاعات شما قابل مشاهده و استفاده می باشند.
CRYPTOGRAPHY به فهم تکنیک هایی از ریاضی گفته می شود که به وسیله ی آن ها می توانید مفاهیم امنیت اطلاعات را دریافته و از آن ها استفاده کنید.
شما در ابتدای این دوره با مقدمه ی رمز و رمزنگاری آشنا شده و سپس با مفاهیم رمزنگاری و الگوریتم های آن آشنا خواهید شد. الگوریتم های یکطرفه، دوطرفه، کلید، معرفی و آنالیز HASH، ساختار رمز ویندوز و لینوکس، پروتکلهای انتقال پسورد و … از دیگر سرفصل هایی است که شما در ادامه ی این دوره با آن ها آشنا خواهید شد. پس با توجه به سرفصل ها، هدف کلی این دوره، استفاده از علم رمزنگاری برای انتقال اطلاعات به صورت محرمانه و جلوگیری از نفوذهای بی جا به آن هاست.
دانشجویان IT ، مهندسین کنترل، مهندسین شبکه و به طور کلی تمامی علاقمندان به مبحث رمزنگاری و انتقال امنِ اطلاعات در فضای مجازی، از مخاطبین این دوره می باشند.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,600,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره Cryptography رمز نگاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *