در دنیایی که بسیاری از علوم فنی و مهندسی پیشرفت کرده اند، قطعا کنترل مدارک و مستندات مربوط به آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل ما میخواهیم در مورد کارشناسی کنترل مدارک و مستندات مهندسی یعنی DCC در این مقاله با شما صحبت کنیم و برای شما در این باره توضیحاتی را ارائه دهیم. می خواهیم در مورد دوره آموزشی DCC توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم که امیدواریم در این زمینه اطلاعات کامل و لازم را به دست آورید. بسیاری از شرکت ها نیاز به فرایند هایی دارند که بتوانند با استفاده از این فرایند ها مدارک و مستندات خود را کنترل کنند.  

نام دوره :

دوره کنترل مدارک مهندسی DCC

DCC مخفف عبارت ” Document Control Center ” می باشد. فاز فنی و مهندسی مهمترین بخش یک پروژه به حساب می آید بنابراین طرحی به موقع و با استفاده از برنامه ریزی درست، می تواند باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در خرید ها شده و همچنین زمان اجرا و تکمیل یک فرآیند مهندسی را در پروژه به صورت قابل توجهی، کاهش دهد.  با فرا گرفتن دوره آموزشی DCC می توانید مدیریت پروژه های مهندسی را به صورت کارشناسی بر عهده بگیرید و از مزایای آن برخوردار شوید.

مهندسی هر پروژه بر اساس مستندات و مدارکی گزارش و ارائه می شوند. این مدارک و مستندات که مربوط به فاز مهندسی هستند، به مدارک مهندسی معروف هستند. در پروژه های مختلف حجم متفاوتی از مدارک مهندسی وجود دارد و در بین مدیران بخش های مختلف پروژه در دسترس می باشد. DCC در اینجا نقش خود را بروز می دهد، چرا که اگر ساختار منظم و با برنامه ای وجود نداشته باشد، مدیریت این مدارک غیر ممکن خواهد بود.

در فرایند DCC شما می توانید در این زمینه از ابزار ها و سیستم هایی برای کارایی بهتر کمک بگیرید که یکی از آنها مرکز مدیریت اسناد است. این سیستم باعث مدیریت مستقل و تخصصی پیشرفت فیزیکی پروژه ها خواهد شد. همچنین برنامه ریزی و کنترل فرآیند تکمیل مدارک مهندسی بر عهده سیستم مرکز مدیریت اسناد خواهد بود.

آموزش DCC برای چه کسانی مفید است؟

در واقع داشتن تخصص و دانش در هر زمینه ای بسیار مفید است، مخصوصا اگر این دانش در شغل تخصصی شما باشد. دوره DCC یک دوره آموزشی است که به افراد کمک می کند تا با داشتن دانش به کنترل مدارک و مستندات پروژه های فنی و مهندسی بپردازند تا باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تکمیل پروژه ها شوند.

مخاطبانی که می توانند از دانش دوره DCC بهره ببرند و برایشان مفید خواهد بود:

  • کارشناسان بخش مدیریت مدارک مهندسی
  • مسئولین هماهنگی پروژه های مهندسی
  • کارشناسان و مدیران برنامه ریزی و کنترل پروژه ها در شرکت ها و سازمان ها
  • فارغ التحصیلان رشته مهندسی صنایع برای آمادگی ورود به بازار شغلی و کار

اهداف آموزش DCC برای کارآموزان

  • آشنایی با قراردادهای مرتبط با DCC
  • آشنایی با ساختار بخش مهندسی در سازمان های پروژه محور
  • آموزش عملی تهیه دستورات کنترل مدارک مهندسی پروژه ها
  • آموزش تهیه گزارشات از فرآیندها و رویه های مختلف مدارک مهندسی

آموزش کامل و جامع رویه ثبت، جمع آوری، بایگانی و کنترل مدارک مهندسی

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
3,000,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره کنترل مدارک مهندسی DCC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *