نام دوره :

دوره ویدئو مارکتینگ

در این دوره چه مطالبی را فرا میگیرید …

1.چگونه در اینترنت دیده شوید

امروزه برای کسبوکارها، چه آنهایی که تازه بهکار هستند و چه آنهایی که سالهای زیادی است که فعالیت میکنند؛ تبلیغات یکی از راهکارهای جذب مخاطب، معرفی برند، افزایش درآمد و سودآوری است. از طرفی خود تبلیغات نیز شامل سبکها و تکنیکهای زیادی میشود که روز به روز در حال پیشرفته شدن هستند و یکی از مهمترین آنها که تقریبا پرچمدار تمام روشهای تبلیغاتی است؛ تولید و اشتراکگذاری ویدیو میباشد.

2.جایگاه ویدیو در بین کاربران

به جرات میتوان گفت که ویدیو در بین مخاطبان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که تبلیغات متنی تنها قوه بینایی فرد را درگیر کرده و پس از مدتی کابرد تمامی مطالبی را که اخیرا خوانده است فراموش میکند. از طرفی تبلیغات صوتی نیز مانند تبلیغات متنی، حس شنوایی کاربر را به خود مشغول میکند و پس از گذشت زمانی، آن هم نیز فراموش میشود. بنابراین تبلیغاتی کاربر را به خود جذب میکند که هم حس شنوایی و هم قوه بینایی فرد را درگیر کند که تنها این ویژگیرا تبلیغات ویدیویی دارد.

3.تبلیغات ویدویی بدعتی جدید

همانطور که گفته شد تبلیغات ویدیویی روشی موثر برای تبلیغات و معرفی برند بهشمار میآید و دلایل بسیار روشنی برای مزیت این روش از تبلیغ وجود دارد که عبارتند از:

4.آیا مغز ما همه چیز را به یک اندازه به خاطر میسپارد

مسلما جواب جمله فوق خیر است؛ چرا که مغز ساختار بسیار پیچیدهای دارد و همانطور که گفته شد هر یک از روشهای تبلیغات قسمتی از مغز را تحت تاثیر قرار میدهند؛ طوری که انسان طبق تحقیقات علمی انجام شده، مطالب صوتی را ۲۰ درصد و تصویری را نیز ۳۰ درصد درک میکند که این آمارها برای بازدهی تبلیغات تاثیرگذار، بیرون از گود قرار دارند و تنها ویدیو است که چند قسمت مغز را تحت تاثیر قرار داده و با درگیر کردن حس بینایی و شنوایی باعث میشود فرد ۷۰ درصد مطالب را درک کرده و همینطور مغز، آن را بهتر از هر چیز دیگری بهخاطر بسپارد.   

5.در دنیای مجازی برنده واقعی کیست

از آنجایی که امروزه دسترسی به امکانات و تجهیزات ضبط ویدیو یا تصاویر توسط موبایل، دوربین و .. بیشتر شده و پلتفرمهایی مانند اینستاگرام که مخصوص انتشار تصویر و یا فیلم هستند در بین مردم محبوبت زیادی پیدا کردهاند؛ بسیاری از افراد به ضبط فیلم و گرفتن عکس تمایل بیشتری دارند؛ بههمین دلیل اهمیت ویدیو از تبلیغات هم فراتر رفته و در واقع به نوع ابزاری برای سرگرمی مردم تبدیل شده است و بیشتر افراد به دلیل زبان رسای ویدیو و دیده شدن بیشتر در صفحات مجازی، شبانه‌‌روز به تولید و انتشار ویدیو میپردازند.

6.نقش ویدیو در دنیای مجازی به خصوص وبسایتها

تا به این جا با با تاثیرات ویدیو بین مردم آشنا شدهایم؛ اما ویدیوها مزایای دیگری هم دارند. تحقیقات نشان داده است تا سال ۲۰۱۹، ویدیوها ۸۰ درصد ترافیک سایتها را به خود اختصاص میدهند که آمار بسیار خوبی بهنظر میآید و همچنین سایتهایی که از ویدیو استفاده میکنند احتمال کلیک و افزایش رتبه آنها در بین رقیبان ۸۰ درصد افزایش مییابد که تمام این نتایج باعث شده زمانی که مخاطب به سایت وارد میشود؛ مطالب سایت را به اشتراک گذاشته و یا از محصولاتتان خرید کند. از طرفی مهمترین تاثیر ویدیو روی سایت از نظر سئو است. کارکردن روی سئو سایت یکی از ارکان اصلی برای بهبود رتبه سایت مطابق با الگوریتم گوگل است؛ در نتیجه ویدیو گزینه بسیار مناسبی برای بهینهسازی سایت میباشد. ویدیو تاثیر مستقیمی روی  Time On site دارد و زمان ماندگاری کاربرد در سایت را بهطور چشمگیری افزایش میدهد؛ چون که یکی از اصول موتورهای جستوجو برای امتیاز دادن به سایت مدت زمان فعالیت کاربرد در سایت است. از طرفی افزایش ترافیک سایت، کلینیک و افزایش ورودی کاربران به سایت نیز از دیگر مزایای رقابتی ویدیو محسوب میشوند.

7.چگونه با ویدیو در تیررس باشید

برای قرارگیری در بین قدرتمندان تولید ویدیو در دنیای مجازی باید نکاتی را رعایت کنید. تولید ویدیو با کیفیت و جاذب مخاطب به خلاقیت، انرژی، علاقه و امکانات نیاز دارد. البته تمامی افراد از تمام ویژگیهای فوق برخوردار نیستند که اصلا جای نگرانی نیست. چرا که ساخت ویدیو تکنیکهایی نیز دارد و گذراندن دورههای آموزشی برای دستیابی به مهارت کافی و تمام فوت وفنهای ساخت ویدیو؛ یکی دیگر از فاکتورهای تعیینکننده برای تولید ویدیو تاثیرگذار شناخته میشود. در نتیجه در دوره‌‌های تخصصی آموزشی میتوانید با ابزارهای ساده مثل موبایل کلیپهای حرفهای بسازید، ادیت کنید و آنها را منتشر کنید و بازخورد فوقالعاده بگیرید. از طرفی به دلیل تخصصی بودن نکات تولید ویدیوهای مجازی آموزشگاههای زیادی آنها را بهطور کامل آموزش نمیدهند؛ در حالی که آموزشگاه ویستا با سالها سابقه و بهرهگیری از اساتید باتجربه و فعالان صنعت فناوری و اطلاعات و دنیای اینترنت، کلیه دورههای تخصصی برای نحوه تولید ویدیوهای تبلیغاتی، آموزشی، آشپزی و شخصی را آموزش داده و به هنرجویان آموزش میدهد تا بتوانند از تولید ویدیو و استفاده از ابزارهای مجازی، به سودآوری و موفقیت برسند. این آموزشگاه در دورهای ۹۰۰ دقیقهای با مدیریت زمان تمامی روشها و سرفصلهای تولید فیلم، ادیت کردن آن، صداگذاری و …… آموزشمیدهد و در پایان ۹۰۰ دقیقه آموزش نیز به سوالات داوطلبان پاسخ داده و تمام مشکلات درک و دریافت آنها را درباره مطالب برطرف میکند.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,650,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره ویدئو مارکتینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *