دوره مقدماتی و پیشرفته Java

دوره ی برنامه نویسی  JAVA، از جمله دوره های PROGRAMMING به شمار می رود که به وسیله ی آن می توانید زبان برنامه نویسی گسترده ی جاوا را از سطوح ابتدایی تا سطوح پیشرفته، بیاموزید. دوره مقدماتی و پیشرفته JAVA را در ادامه داشته باشید.

جاوا را با جاوا اسکریپت اشتباه نگیرید، چرا که این فقط یک تشابه اسمی است و به هیچ عنوان این دوره یک دوره ی اسکریپتی نمی باشد. جاوا یکی از بزرگترین و محبوب ترین نرم افزار برنامه نویسی است که به وسیله ی آن می توان برنامه هایی برای هرکدام از سیستم عامل های موجود نوشت.

در حقیقت این نرم افزار مختص یک سیستم عامل نیست و برنامه های نوشته شده توسط آن می توانند بر روی بسیاری از سیستم عامل ها نظیر اندروید، لینوکس، مک واجرا شوند. به همین علت است که شعار جاوا، یک بار بنویس و همه جا اجرا کن، می باشد. برای یادگیری هر نرم افزاری شما باید ابتدا با مفاهیم و کلیت آن آشنا شوید، و سپس به سمت یادگیری نوشتن برنامه های متفاوت به وسیله ی آن بروید.

در این دوره نیز سعی شده تا شما در ابتدا با مفاهیم جاوا و مبانی اولیه ی برنامه نویسی در این بستر آشنا بشوید، و سپس به سطوح بالاتر یعنی ویژگی های برنامه نویسی در جاوا و همچنین چگونگی آن، رفته و آموزش های لازم را ببینید.

دوره ی مورد نظر یک پیشنیاز برای دوره های متفاوت از جمله برنامه نویسی با اندروید و بلک بری ونیز به شمار می رود. بخصوص اگر تجربه ای در زمینه ی برنامه نویسی شی گرا مثل سی شارپ را ندارید، این دوره می تواند پایه ای بسیار قوی برای گذراندن دوره های بیشتر نظیر برنامه نویسی اندروید وبه شمار رود.

از جمله مخاطبین این دوره نیز می توان به دانشجویان علاقمند به برنامه نویسی توسط جاوا و تمامی مهندسین وکه به اینگونه برنامه نویسی در کار خود نیازمند هستند، اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
4,200,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره مقدماتی و پیشرفته Java”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *