دوره ها

پس از اینکه در سایت آزمون ثبت نام کردید اولین کاری که باید انجام دهید اینست که دوره های خود را ثبت کنید. برای ثبت دوره وارد قسمت دوره ها شوید و با نوشتن نام دوره آنرا ثبت کنید. در صورتیکه در یک دوره بیش از یک درس دارید برای هر درس دوره جداگانه ای درج نکنید. چرا که در آن صورت برای هر دوره باید دانش آموزان جداگانه درج شوند که از لحاظ ساختاری اشتباه است. نام درس در قسمت آزمون ها می توانید وارد کنید.

در صورتیکه یک دوره را در چند موسسه دارید برای تفکیک دوره ها می توانید نام موسسه را به انتهای دوره اضافه کنید به تصویر زیر توجه کنید:

 

 

 

 

 

 

******************************

فراگیران

این قسمت اختیاری است. در صورتیکه می خواهید فقط فراگیران خودتان در امتحان شرکت کنند و یا مایل نیستید که یک فراگیر بیش از یکبار امتحان بدهد می توانید از این قسمت استفاده کنید. در غیر اینصورت می توانید از این قسمت صرف نظر کنید.

فراگیران را می توانید به چند روش وارد نرم افزار کنید. به صورت تکی، درج گروهی از طریق اکسل و درج از طریق از لینک ثبت نام در این روش فراگیر با استفاده از لینکی که در اختیار او قرار دادید. خود اطلاعات ورود برای آزمون را ثبت می کند.

درج تکی فراگیران:

در قسمت فراگیران روی گزینه درج فراگیران کلیک کنید در صفحه بعد دوره فراگیر را انتخاب کنید. نام فراگیران را تعیین کنید و یک کد عددی که حداکثر می تواند ۱۰ رقم باشد را وارد کنید. سپس روی گزینه ثبت فراگیر کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

******************************