دوره امنیت CCNA security

دوره امنیت CCNA Security دوره ای است که به منظور تامین امنیت تجهیزات سیسکو طراحی و ارائه شده است.امنیت در تجهیزات و شبکه ها و … همیشه یکی از اولویت های هر مهندس و کارشناس IT می باشد. چرا که ورود بدون کنترل به این گونه تجهیزات می تواند سلامت فعالیت آن ها را به خطر انداخته و موجب از دست رفتن اطلاعات و یا مختل شدن کارها شود.

حفظ امنیت تجهیزات

به همین منظور، شرکت سیسکو که یکی از بزرگترین شرکت های تولید تجهیزهای شبکه ای است، برای حفظ امنیت تجهیزهای خود و همچنین جلب رضایت مشتری ها، دست به ارائه ی برنامه ی  CCNA Security زده تا شما با آموختن چگونگی کارکرد این برنامه، بتوانید امنیت تجهیز مورد کنترل خودتان را تامین کنید.

مدرک دوره امنیت ccna security

با اخذ مدرک دوره امنیت شبکه CCNA SECURITY، متخصص می تواند زیرساخت امنی را برای شبکه طراحی کند و همچنین تهدیدات و آسیب پذیری های تجهیز را شناسایی و درصدد برطرف کردن آن ها برآید. بخش اصلی این دوره مربوط به فناوری هایی برای امن سازی، نصب و عیب یابی و مانیتورینگ شبکه در راستای حفظ امنیت آن و حفظ مدارک محرمانه ی موجود در شبکه می باشد.

دوره ی CCNA Security 640-554 به تازگی توسط شرکت سیسکو ارائه شده و جایگزین ورژن قبلی این دوره شده است تا با تکمیل آن، راه وسیع تری در تامین امنیت تجهیزات شبکه ای سیسکو را پیموده باشد.

سخن آخر

مطمئن باشید که اگر علاقمند به این مباحث هستید و یا شبکه ای را تحت کنترل خود دارید که می خواهید امنیت آن را تضمین شده بدانید، گذراندن این دوره و استفاده از این بستر بر روی تجهیز خود، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,500,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره امنیت CCNA security”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *