سرفصل های این دوره :

نام دوره :

دوره برنامه نویسی موبایل

 

دوره برنامه نویسی موبایل به ایجاد برنامه هایی در داده های سیستمی برای استفاده در دستگاه هایی مانند تبلت، گوشی های هوشمند، اتومبیل و ساعت اشاره دارد. گوشی های موبایل اغلب ویژگی های دستگاه های تلفن همراه را که ممکن است در دستگاه های رومیزی در دسترس نباشند، در خود جای داده است. نمونه ای از این کار، امکان کار با دستگاه یا انجام بازی به سادگی با حرکت دادن تلفن هوشمند در فضا است. برنامه های تلفن همراه برای سیستم عامل های مختلف طراحی و ساخته شده اند تا تجربیات قدرتمند کاربر را به طور شگفت انگیز برای مخاطبان خود ارائه دهند. سیستم عامل Android محبوب ترین است که به دنبال آن iOS، اپل و در نهایت iPhone و iPad  قرار دارد. متناسب با هر یک از این سیستم عامل ها دوره برنامه نویسی موبایل به صورت تخصصی برگزار می شود.

دوره برنامه نویسی موبایل به صورت آنلاین

شما می توانید علاوه بر شرکت در کلاس های حضوری در دوره های آنلاین رایگان در دانشگاه ها و سازمان های برتر شرکت کنید و مهارت خود را در این راستا بیازمایید. اصول برنامه های کاربردی تلفن همراه از جمله نحوه کار، مؤلفه های اصلی آنها و آنچه را که در طراحی آنها از طریق سیستم عامل های متقابل دخیل است، در این دوره به کارآموزان آموزش داده می شود. به عنوان مثال یک برنامه پیشرفته مانند Micro Master در توسعه برنامه اندروید ارزش بررسی دارد. این برنامه شما را به گونه ای آموزش می دهد تا با استفاده از Xamarin، Swift، HTML5 و موارد دیگر برای ایجاد یک رابط کاربری زیبا برای سیستم عامل های تلفن همراه، به یک توسعه دهنده Android تبدیل شوید.

با گذراندن دوره برنامه نویسی موبایل چه مشاغلی در انتظارتان است؟

تقریباً هر شرکت بزرگ با حضور اینترنتی نیز دارای یک برنامه وب همراه در برنامه سازمانی خود است که متناسب با آن خدمات خود را به کاربر تلفن همراه اختصاص داده و گسترش می دهد. بد نیست با بودن در چنین محیط هایی، درباره توسعه برنامه Android و iOS بیشتر بدانید و فرصتهای شغلی را در زمینه هیجان انگیز و افزایش تقاضا جستجو کنید.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,500,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره برنامه نویسی موبایل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *