نام دوره :

 لینوکس LPIC3

 

دوره ی آموزشی LPIC3 از دوره هایی محسوب می شود که تقریبا به عنوان دوره ی آموزشی حرفه ای از آن یاد شده و مدرک آن نیز به عنوان کسی که توانایی کار با سیستم عامل لینوکس را داراست، در بسیاری از مکان های معتبر قابل ارائه می باشد.
در حقیقت شما بعد از گذراندن دوره های LPIC1و LPIC2، سیستم عامل لینوکس را به درستی شناخته و می توانید با استفاده از دانشی در مورد کرنل و ارتباط آن با قسمت های سخت افزاری و دانستن مفاهیمی همچون بوت، BIOS و…، به نیمه ی راه یادگیری لینوکس راه پیدا کنید.
در دوره ی LPIC3 شما با مباحث پیشرفته و تخصصی لینوکس آشنا خواهید شد. مباحثی که مربوط به امنیت سرویس ها و شبکه و مجازی سازی، در دسترس بودن سرویس ها و… مورد بحث قرار گرفته و به شما آموزش داده می شود. این دوره برای متخصصین لینوکس در سطح سازمانی (enterprise-level ) طراحی شده و به طور تخصصی به مباحث خاصی از لینوکس های مورد استفاده در صنعت اشاره کرده و به شما آموزشهایی را در این باب خواهد داد. پس شما با در دست داشتن این مدرک، به عنوان متخصص لینوکس در عالی ترین سطح آن، می توانید در هرمکانی که به شما احتیاج داشتند فعالیت کنید.
در راه اندازی و یکپارچه سازی و راهبری کلیه سرویس های مربوط به لینوکس نیز باید اطلاعات دقیقی در دست داشته باشید که با استفاده از این دوره می توانید آن ها را کسب کنید.
مخاطبین این دوره، مهندسین IT، مهندسین شبکه، دانشجویان IT و به طور کلی تمامی کسانی هستند که به مباحث لینوکس علاقمند بوده و البته دوره های پیش نیاز از قبیل LPIC1 و LPIC2 را نیز پشت سرگذاشته اند و قصد ادامه ی این راه در بالاترین سطح و تخصصی ترین موضوعات را دارند.

 

سرفصل های اصلی و مهم دوره لینوکس LPIC3

OpenLDAP Configuration

OpenLDAP as an Authentication Backend

Samba Basics

Samba Share Configuration

Samba User and Group Management

Samba Domain Integration

Samba Name Services

Working with Linux and Windows Clients

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,200,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره لینوکس LPIC3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *