نام دوره :

 تست نفوذ پذیری

 

دوره ی آموزشی تست نفوذ پذیری (Penetration Test) از جمله دوره هایی است که به منظور چک کردن سیستم های شبکه ای برای جلوگیری از نفوذهای بی جا به آن ها، ارائه شده است.
همانطور که راه اندازی شبکه ها و سیستم های اطلاعاتی، نیازمند توانایی ها و مدارک معتبر در این زمینه می باشد، مرحله ی بعدی و گام بسیار مهم در سیستم های اطلاعاتی، جلوگیری از نفوذهای بی جا به آن هاست. بدین منظور تست هایی را برای چک کردن صحت کار امنیت این سیستم ها ایجاد کرده اند که آشنایی با آن ها و طرز استفاده از آن ها، بسیار مهم بوده و نیازمند آموزش می باشد. از این رو دوره هایی نظیر Penetration Test را برای شما در نظر گرفته ایم تا از این امکانات استفاده کنید.
در حقیقت شما با استفاده از تست نفوذ، به اصلاح نقاط ضعف در شبکه و سیستم های خود می پردازید و برای سیستم ها و شبکه های سازمان ها، این تست را انجام می دهید تا قبل از اینکه شخص دیگری به سیستم یا شبکه ی آن ها نفوذ کند، راه نفوذ را ببندید. این بدین معنی است که تست نفوذ یک جزء کلیدی در برنامه مدیریت امنیت اطلاعات به شمار می رود. فرایند تست نفوذ و تکنیک های استفاده از آن برای شناسایی و بهره برداری از آسیب پذیری ها، از جمله مواردی است که در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد. با پایان این دوره شما قادر هستید که دانش خودتان در مورد مفاهیم تست نفوذ را کامل کرده و نحوه ی چگونگی کارکرد آن در سیستم و نحوه ی چگونگی استفاده از آن در سیستم را بیاموزید.
از جمله مخاطبین این دوره می توان به مهندسین کنترل، مهندسین شبکه، مدیران سیستم های اطلاعاتی، دانشجویان علاقمند به مباحث امنیت سیستم های اطلاعاتی و… اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
2,200,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تست نفوذ پذیری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *