دوره های آموزشی F5

Web امنیت سازی تحت (F5 (Web Security f5

دوره های آموزشی F5 به انواع فرآیندها ، فناوری ها یا روش های محافظت از سرورهای وب ، برنامه های وب و سرویس های وب مانند API ها در برابر حمله تهدیدهای مبتنی بر اینترنت اشاره دارد. دوره web امنیت سازی تحت F5 برای محافظت از داده ها ، مشتریان و سازمان ها در برابر سرقت داده ها یا سایر نتایج مضر جرایم اینترنتی مسئله بسیار مهمی است. این دوره در حوزه امنیت شبکه قرار میگیرد

دوره web امنیت سازی تحت F5 چیست؟

طبق بیشتر تخمین ها ، بیش از سه چهارم کل جرایم اینترنتی برنامه ها و آسیب پذیری های آنها را هدف قرار داده است. محصولات و سیاست های امنیتی برنامه های کاربردی وب از طریق اقداماتی مانند فایروال های برنامه وب (WAF) ، احراز هویت چند عاملی (MFA) برای کاربران ، استفاده یا محافظت و اعتبار سنجی کوکی ها برای حفظ وضعیت کاربر و حفظ حریم خصوصی کاربر و موارد مختلف ، برای محافظت از برنامه ها تلاش می کنند.

چرا دوره web امنیت سازی تحت F5 مهم است؟

جهان امروز با استفاده از برنامه ها ، از بانکداری آنلاین و برنامه های کاری از راه دور گرفته تا تحویل سرگرمی شخصی و تجارت الکترونیکی قابل اجرا است. جای تعجب نیست که برنامه ها هدف اصلی مهاجمانی هستند که از آسیب پذیری هایی مانند نقص طراحی و همچنین ضعف در API ها ، کد منبع باز ، ابزارک های شخص ثالث و کنترل دسترسی استفاده می کنند.

حملات معمول علیه برنامه های وب عبارتند از:

  • حملات Brute force
  • دستکاری اعتبار یا Credential stuffing
  • تزریق به دیتابیس یا SQL injection
  • تزریق اسکریپت از طریق وب یا Cross-site scripting که به اختصار XSS گفته میشود.
  • حمله مرد میانی یا Man-in-the-middle (MITM)
  • خطر امنیتی Insecure deserialization
  • حملات Session hijacking

دوره web امنیت سازی تحت F5 F5 چگونه کار می کند؟

رویکردهای مختلف دوره web امنیت سازی تحت F5 F5 آسیب پذیری های مختلف را برطرف می کند. فایروال های برنامه های وب (WAF) ، با نظارت و فیلتر کردن ترافیک بین برنامه وب و هر کاربر ، در برابر بسیاری از حملات دفاع می کنند. پیکربندی شده با خط مشی هایی که به تعیین میزان ایمنی و عدم ترافیک کمک می کند ، WAF می تواند ترافیک مخرب را مسدود کرده و از دسترسی آن به برنامه وب جلوگیری کرده و از انتشار داده های غیر مجاز توسط برنامه جلوگیری کند.

چگونه F5 دوره web امنیت سازی تحت F5 را کنترل می کند؟

F5 Advanced WAF می تواند با کاهش آسیب پذیری های برنامه با رمزگذاری لایه های برنامه و تجزیه و تحلیل رفتاری برنامه با پشتیبانی از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به سازمان ها کمک کند تا از برنامه ها و داده های حساس مشتری خود محافظت کنند.

از مزایای استفاده از F5 :

  • بهبود عملکرد Applicationهای عمومی با استفاده از استفاده از دوره های آموزشی F5
  • انعطاف پذیری در پیاده‌سازی ، مدیریت کارآمد شبکه و توسعه متناسب با رشد سازمان
  • محافظت در برابر حملات DNS : در مواقعی که حملات DNS DDoS یا Volume Spike اتفاق می افتد F5 در برابر این نوع حمله ها بسیار مقاوم بوده و در برابر حملات DNS از برنامه های کاربردی شما محافظت میکند. همچنین با مسدود کردن دسترسی IP ‌‌های مخرب باعث کاهش تهدیدات DNS میشود.

 

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
6,000,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره های آموزشی F5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *